You can place your slogan here.
This would also be a great spot for a top product pitch.
INDI  Frequently Asked Questions



GEGEVENSVERBETERING BIJ PERSONEN

De voorletters van een klant wordt verkeerd aangepast
Mogelijk is er verwarring met een ander gezinslid op hetzelfde adres. Voor en goede werking moet naast de voorletters altijd het geslacht (M/V) en de geboortedatum zijn ingevuld.

Van een vrouwelijke klant wordt de meisjesnaam ten onrechte wel of niet aangepast.
Dit is een lastig onderwerp voor INDI. Er bestaat geen officieel (voor bedrijven toegankelijk) register waar dit in is vastgelegd. Het kan dus voorkomen dat de INDI informatie anders is als wat de klant wil. In EVA zal het in het najaar 2011 mogelijk worden bij een specifieke klant bij de naam een vinkje in te schakelen waardoor het naamveld beschermd wordt tegen verbetering door externe bronnen als INDI.

Een tussenvoegsel “van den” of “van der” wordt ingekort tot “vd”.
Binnenkort zal in het INDI verwerkingsproces een aanpassing komen die deze fout voorkomt.

Hoe kan ik zien of INDI klant- of autogegevens heeft aangepast?
Kies menu 1.1.26 (voor klantgegevens) of 1.3.26 voor autogegevens. Dit heet de lijst gewijzigde rubrieken. Vul het kenteken of klantnummer in bij het tabblad selectie. Kies als uitvoer Excel.  Alle wijzigingen die zijn uitgevoerd op een zaterdagochtend rond 5.00 uur zijn gedan zijn door INDI uitgevoerd.

Hoe kan ik controleren of de INDI import heeft plaatsgevonden?
U krijgt maandelijks van “IMSI Beheer” en mail als uw bestand door INDI is verwerkt.  Deze mail ontvangt u enkele dagen na uw vaste maandelijkse exportdag (zie uw INDI implementatie verslag. Dit staat op uw DMS server in de map c:\INDI)

Import vindt plaats op de eerstvolgende zaterdagochtend om 5.00 uur na ontvangst van de IMSI Beheer mail. Kies in EVA menu  1.1.26 (Lijst gewijzigde rubrieken klanten) en beperkt de datum tot de genoemde zaterdag.  Als de import is uitgevoerd vind u veel mutatiemeldingen op deze zaterdag ochtend.